onsdag 4. mars 2015

Gjesterom med attitude

Høsten kommer vanligvis med samme symptomer hvert år. Gule og røde blader på trærne, en garderobe med et overveldende flertall grå og svarte klær, store skjerf, mørkere kvelder, tente lys hver eneste kveld, og en helt enorm lyst til å ominnrede, pusse opp eller gjøre det ekstra hyggelig å være inne.

Høsten 2014 kom samtidig med de fleste av ovennevnte symptomer. Bortsett fra det siste. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men oppussingstrangen var som forduftet forrige høst. Det var dog ingen grunn til bekymring, den var ikke borte for godt. Den må bare rett og slett ha blitt litt sesongforvirret, og kom isteden tilbake med full kraft nå som våren så vidt har begynt å gi oss sine første varme kjennetegn.

Første prosjekt, av mange, er å gjøre om gjesterommet som er tilknyttet stuen, til tv-stue isteden. Gleder meg greit til å flytte Dora the explorer inn på sitt eget rom kjenner jeg:D 
Så mens det tegnes og planlegges ny sofa, sofabord, tv-benk, tv (type gigantisk, ifølge M) og et innebygget skap som skal dekke en hel vegg, pusler jeg med de litt mindre prosjektene imens. Som å gi bildeveggen bak sofaen litt mer attitude for eksempel. Bye bye siste rest av shabby chic stil - Hello Kate!



To be continued..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)