søndag 27. januar 2013

Hytta, Kate og Lovisa

Vi er hjemme fra en finfin tur til hytta. Og siden dette er en blogg jeg synes bør fokusere på det positive, viser jeg romantisk solnedgangsbilde over fjellene som får folk til å tenke 'ah, gid var jeg der'..


.. og nevner bare i en parantes og nesten usynlig (at det var 26 minusgrader utenfor hele helgen slik at den vakre naturen stort sett ble iakttatt innenfra. Og at de korte turene vi lurte oss ut på førte til at hele familien har vært syke i en uke. Og jeg nevner i hvertfall ikke at jeg toppet uken med å våkne opp med øyebetennelse i morges og at jeg ser ut som Flode at the moment. Bah!).


Selvmedlidende bloggere liggende i fosterstilling med gjenklistrede øyne, anses vel muligens ikke som særlig attraktivt. Klapper meg derfor hardt i kinnene, drar meg selv opp etter kragen og viser heller det finfine bildet som har funnet veien opp på veggen i gangen. Jeg elsker dette bildet av Kate Moss tatt av Mario Testino, og synes det er akkurat passe sexy uten at jeg tror folk vil sette kaffen i halsen når de trer inn i vårt hjem. M fikk et ganske lykkelig uttrykk i ansiktet da han skjønte at vi faktisk skulle ha nipples i storformat i gangen. Tror ikke han en gang la merke til den nakne stussen bak der. Men den er til meg. Man gir og man tar :)


På gjesterommet kommer det også stadig opp noen nye elementer på veggene. Sist ut er de fine illustrasjonene Lovisa Burfitt tegnet for Renault Forsikring som lå på nettet i høyoppløselig format en liten stund i fjor høst. Enkelt men fint synes jeg. Må bare flytte klokken litt. Skal vel bare først som vanlig. Rart det der.


Ny uke og blanke ark i morgen. Yey!

3 kommentarer:

  1. Det så deilig ut:)
    Selv om det bare var inne:)

    GOD bedring ♥

    SvarSlett
  2. Uff er ikke meningen å LE av sykdom, kuldegrader og øyebetennelse, men det et vanskelig å la være, så bra som du skriver! Digger Kate Moss bildet! Både med nippet og stump :) good bedring!

    SvarSlett
  3. Vakre bilder og god tekst, som vanlig :)Håper dere alle er i storfin form igjen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)