søndag 6. mars 2011

VM helg

Bloggen lider desverre av at det er alt for mye jobb i ukedagene og alt for mye gøy i helgene til å få til noe særlig blogging for tiden. Det er bare å beklage, men jeg kommer sterkere tilbake om litt. Håper jeg:)

Denne helgen har stort sett blitt tilbragt med ski på bena og ansiktet vendt mot solen og de rundt 100.000 andre glade menneskene som har fartet rundt i løypene ved Kollen sammen med meg. Aldri har jeg sett så mange glade mennesker samlet på ett sted, aldri har jeg opplevd maken til folkefest midt inne i skogen, og aldri kommer jeg til å gå på ski mellom Sognsvann og Frognerseteren i så tett kø noen gang og faktisk like det.

Stikkord: 4 pluss i skyggen, gnistrende sol, glade mennesker så langt øyet rekker, pølser på grillen, allsang, jubel, klister på votten, kakao i hånden, kubjeller, glede, og slitne utøvere som smilte da de passerte oss tross melkesyren. For en opplevelse det må ha vært å skøyte seg gjennom folkehavet i går (og i dag for den saks skyld:)





Litt roligere dag i dag med skigåing, aking og kos på terrassen med 5-mila, fastelavensboller og kakao.



En god helg:) Og det er godt for nå braker det løs med nok en turbouke.

Vi "ses" om ikke alt for lenge:)

Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt det fantastiskt:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og flott tekst!

    Ønsker deg og dine en fin søndagskveld og god ukestart i morgen :D

    //Kaja

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)