mandag 21. mars 2011

Rik

Alle burde hatt en venninne som stikker innom med rosa tulipaner, lysglass fra Tine K, og kakestykker med bringebær en lørdag formiddag i mars. En venninne som min fine S. I love u:)


En herlig ting som gjerne følger med bursdag er alle de friske blomstene. Nå blomstrer det på hvert et bord..


..og på minst én krakk..:)


..for ikke å snakke om i kropp og sinn! Yr.no lover strålende sol og grader opp mot 12+ i skyggen i dagene fremover. Hurra! Det er vååår!!

Ha en herlig uke:)

6 kommentarer:

  1. For en grei venninne.♥ Sånne er gull verdt.
    Ha en våryr mandag.
    Skikkelig deilig i sola her også. Ser en ende på snøen nå hvis finværet fortsetter og jeg liiiiiker det!

    SvarSlett
  2. Heeeerlig :)

    ... Vakre blomster
    =
    energi

    Snille vennen din, så koselig!

    SvarSlett
  3. så søt venninne di har da!
    slike fine lysglass har jeg også, men de har jeg pent nok måttet kjøpe selv!

    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Kjempefine de lysglassene fra TineK

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått :)

    Gode venninner er gull :)

    SvarSlett
  6. Nydleige blomster og bilder. Herlig med gode venner som lyser opp i hverdagen (og helger) :-) Håper denne helgen også er fin. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)