fredag 29. april 2011

Skumle tegn

Skummelt tegn 1: Jeg har postet 3 (!) blogginnlegg i dag

Hypotese 1: Lille w er rammet av akutt og mulig smittsom bloggsyke
Skummelt tegn 2: Jeg har sittet på jobben med øretelefoner med lyd fra nrk i hele dag slik at jeg kunne switche over på nett-tv hver gang jeg hørte nyss om en fin hatt eller brudekjole (jeg leste på e24 at arbeidsplasser burde tillate de ansatte å se på bryllupet, og la det frem for direktøren som følgelig ikke kunne si annet enn at det selvfølgelig var helt på sin plass med litt bryllupsfeiring på jobb.

Hypotese 2: Lille w er bryllupssyk (og manipulerer sjefen sin)
Skummelt tegn 3: Alle tv-sendinger fra prinsessebrylluppet er over og jeg dukket derfor resolutt ned i eget bryllupsalbum med det håp om at det ville dukke opp en prinsesse der også.

Hypotese 3: Lille w lider av vrangforestillinger og er rammet av svært dårlig selvinnnsikt.
 
Jeg trenger medisin! Rødvin er medisin, ikke? Jo!

3 kommentarer:

  1. Vakre bilder fra bryllupet ditt. Herlig inspirasjon for oss ugifte! Koselig med mange innlegg fra deg. Håper bloggsyken varer!

    Kos deg med rødvinen og ha en super helg!

    SvarSlett
  2. Ja..skulle gjerne sett slik ut som Kate:)
    Heldig du som har hatt et slikt flott bryllup...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Synes denne sykdommen din er herlig, jeg:)
    Fortsett med å poste tre innlegg om dagen!!:)
    Og jeg synes du var en like vakker brude som Kate:)
    Fantastiske bryllupsbilder!
    Håper søndagen din er god!
    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)