onsdag 12. mai 2010

What ever happened to love..

Som 32-år gammel romantiker med en hang til vakre kjoler, synes jeg helt klart at det burde fordeles ut minst et par bryllup hver sommer på blå resept slik at abstinesene etter å pynte seg litt, gråte en skvett under talene og danse natten igjennom i kjærlighetens navn, kunne temmes noe. Men er jeg invitert i noen bryllup i sommer? Neida neida, ikke et eneste ett. For mine venninner er i babyproduksjonmodus for tiden, og ser slett ikke ut til å tenke på meg som sitter der med kjolene klare uten noen anledning til å bruke dem. Egoister:) 

Trist historie ikke sant? Regner med at jeg høster masse medlidenhet nå. Men frykt ikke - disse bildene trøster bittelitt og jeg skal nok komme meg gjennom dette også!





Det blir stille på denne bloggen noen dager, for vi reiser opp til hytta for å male den både utvendig og innvendig, samt rive ned gammelt kjøkken i morgen tidlig. Siden vi var på hytta i påsken er nybygget gjort helt ferdig, gammel peis er revet og erstattet med en ny, alle vinduer er byttet ut, og det er satt opp nytt bad og nytt kjøkken. Å si at jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet er et svært mildt uttrykk:)

Håper du som er innom får en helt fantastisk langhelg med mye sol både på himmel og i hjertet!

Bilder fra We heart it

4 kommentarer:

  1. Vakkert - vakkert - vakkert... Er invitert i tre bryllup, men må melde avbud til to... Kanskje du kan steppe inn for meg i eitt av dei? Oslo eller Romania? Your choice ;)))

    Ha ein fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av vakre kjoler.
    Ønsker deg lykke til med oppussing av hytten. God tur!

    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Staaaakars! Hihi...jo, men jeg skjønner deg jeg. Det er stas å dresse seg skikkelig opp til fest! Håper det kommer en anledning eller to likevel. Ellers får du bare arrangere noe storslått selv:) Håper at lillegull er helt pigg igjen og at dere ikke er smittet. Vi ble smittet hele gjengen, det er noe av det verste jeg har vært med på. Men nå er det over... God tur og lykke til på hytten! Klem H

    SvarSlett
  4. Nydelige kjoler! Tror mulgiens at bruden hadde følt seg litt snytt om du dukket opp i noe så vakker, da:)
    Vi skal i bryllup til høsten, og allerede nå vet jeg at jeg kommer til å ha store problemer med å finne kjole...
    Synes ikke det er så lett å finne noe passende.
    Skal i to barnedåper i mai, og da har jeg heller ikke noe å ha på meg... Ja, ja. Finner vel ut av det:)

    Kos dere på hytta!
    Og håper mini er i fin form igjen!
    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)